Barnvakt

Det kom just in en kvinna i butiken och sa helt sonika att hon lämnar sitt barn här medan hon och barn nummer två tar en sväng i butikerna en trappa upp... Här är man tydligen mer en infodesk ("nej skybaren öppnar klockan fem", "närmaste frisör säger du?" ,"tyvärr har vi inga vita knästrumpor för män utan logga" o s v) och barnvakt än butik. Barnet sover och är sött, men visst är det lite konstigt att lämna sitt barn hos en helt främmande människa i en butik? Ja herregud.



Lars Winnerbäck gick precis förbi med ett barn (hans eget?) men verkade inte behöva barnvakt. Jag står sysslolös.

För övrigt är jag fortfarande helt sockerstinn av alla kakor och godis jag och N proppade i oss. Vi firade att det var hennes sista dag idag. Jag känner mig lite övergiven men är samtidigt glad för hennes skull. Det var helt rätt beslut.


Kommentarer
Postat av: nenna

MEN VA?!?!!!! LÄMNADE HON UNGEN DÄR????

oh men anna! du måsåte komma därifrån snart!

2009-02-01 @ 11:22:58
Postat av: Anna

Visst är det sjukt?!

2009-02-01 @ 22:31:29
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0