En förlorad värld



I julklappa av min syster fick jag Brideshead revisited-boxen. Serien från 1981 har nu blivit film och heter i den svenska översättningen En förlorad värld. Jag gillar serien så mycket att jag inte kunde välja annat än filmen baserad på serien (som är baserad på en roman) när jag var i videobutiken igår kväll. Se den (om inte annat så för kläderna).

I kväll ska det hinnas med många festligheter. Efter jobbet väntar middag med familjen för att fira att min syster är hemma, sen hem till K (en av många härliga denim-tjejer) och sen hejdå-fest för J och B som åker till Australien. Kul va? Och för en gångs skull tror jag faktiskt att jag vet vad jag ska ha på mig, vilket underlättar enormt eftersom just det kan orsaka ett par timmars vånda och stress. Fast jag har inte provat den uttänka outfiten, så jag kanske får gå igenom det i alla fall. Håll tummarna att jag slipper för idag har jag verkligen inte tid med sådant tjafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0