Framtiden är här

Jag kom till Konsum trött, sjuk och grinig men gick därifrån utan att kunna dölja mina glädjetjut. Vad föranledde då denna humörssvängning? Jo, insikten om att framtiden är här och att den verkar ganska kul.



När vi skulle betala blev jag lite ställd. Var är kassorna? Man är borta fem månader och kommer tillbaka till en helt förändrad verklighet! Nästan alla kassor var nämligen borta (och stängda), så vi var hänvisade till dessa gör-det-själv-kassor. Och de var hur fiffiga som helst! Och roliga. Och lätthanterade. När jag stod och pillade med kameran (för att föeviga denna science fiction-mojäng) blev maskinen till och med otålig och påminnde mig att ta kassen. Coolt va? Jag är helt såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0