Lattemorsa

På fiket utanför jobbet sitter Alexandra Pascalidou och leker lattemorsa (komplett med latte, barn, munktröja och dyr barnvagn). Bara så ni vet. Jag överdriver inte när jag säger att Skrapan är översvämmad av lattemorsor, kända som okända. Bara så ni vet. Det känns så 2007 om ni förstår vad jag menar. Men någon njutning måste det finnas i den livsstilen (för det är det faktiskt), eftersom den inte dött ut. Men förr eller senare kommer väl en motreaktion. En post-lattemamma-rörelse liksom. Det ser jag fram mot.

Det värsta är nog ändå risken att man kan hamna där själv en vacker dag. Tur att jag inte gillar latte i alla fall.


Kommentarer
Postat av: tove

hey hey hey. passa sig där fröken. jag skulle också va en lattemorsa om jag hade haft tid att sitta och fika. ;) fast aldrig mnukis ute. noooooo. eller jo, en snygg i så fall. kram

2009-01-27 @ 22:53:03
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Äsch då, jag är väl bara avundsjuk...

PUSS

2009-01-29 @ 11:42:28
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0