Sa någon helg?

Fredag kväll, men jag jobbar till nio. Lördag är helgdag eller? Nä, imorgon ska jag jobba 08.30-13.00 som skrivningsvakt och 14-18 i butiken. Men söndag då? Den kristna vilodagen. Nä även då ska jag jobba hela dagen. Jag är inne i en sjudagarsvecka och är ledig först på torsdag. Om jag är bitter? Jo tack.

Jaja, jag får fokusera på de roliga sakerna som händer framöver istället och på att min Kajsa nu är hemma. Hon kom förresten och hängde i butiken i säkert två timmar och spred glädje. Och drack läsk (tack Kajsa).

Kommentarer
Postat av: kajan

gulle dig!!!

2009-01-31 @ 14:44:51
Postat av: Anna

nä, gulle DIG

2009-02-01 @ 22:30:31
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0