Stil och politik



I julklapp önskade jag mig Stil & politik av Göran Greider och Barbro Hedvall, och fick den av pappa! Och nu är den läst. Man behöver inte vara särskilt intresserad eller insatt i varken stil/mode/trender eller politik för att uppskatta denna bok. Och den ger nya perspektiv åt både politiken och mode/modeindustrin. Dock hade jag gärna sluppit upprepningarna om att svenska politiker ska likna grannen (och inte visa sig förmer än någon annan med hjälp av kläder och accesoarer) medan sydeuropeiska politiker ska representera exklusiv, dyr smak. Jag fattade poängen första gången.

Kommentarer
Postat av: Tove

alltså,killen till höger. SÅ het.

2009-01-08 @ 00:20:05
Postat av: Anna

He he

2009-01-08 @ 13:11:21
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0