Tillsätt endast vatten

Så här borde man ha det varje dag. Eller nej, det är inte sant. Dels skulle man ju tröttna och bli rastlös, dels är det svårt att uppskatta något som blir vardag. Idag har jag sovit länge (till nio), ätit frukost i lugn och ro, bloggat lite, handlat och bakat scones (ett tilltag som gjorde min pojkvän salig). Nu ska jag iväg och köpa en tesil (mycket spännande) och sen ska jag läsa, läsa, läsa. Jag berättar vad jag läser när boken är utläst om några timmar.








Vaksala skola.


Man ska inte göra det svårt för sig. Jag är en "tillsätt endast vatten" kind of girl.




Kommentarer
Postat av: kojs

åt du också scones??? framsteeeeeeg

2009-01-29 @ 10:49:56
Postat av: Anna

nä usch, scones är lika halvdegiga och äckliga som när jag var liten!

2009-01-29 @ 11:43:42
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0