Dagens behållning

Idag började jag klockan två och min pojkvän var skolfri så vi hade en härlig förmiddag ihop. Efter en lång frukost gick vi ner på stan för ett ärende, sen vidare genom Gamla stan där vi fikade på det charmiga fiket Café Skeppet och sedan promenerade vi vidare till Slussen där vi skildes. Jag gick till jobbet (där dagens behållning var N:s sällskap) och min pojkvän åkte till Uppsala. Jag önskar att han aldrig åkte till Uppsala.


Te och fruktansvärt god Grand Marnier-pralin på Café Skeppet.






På jobbet plockade jag ut denna blus från Monrow, vad tycks? Hur som så ska det bli skönt att ha ett till alternativ istället för jeans.

Jag jobbade till klockan nio idag (vilket såklart inte är en drömsituation), men imorgon är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0