Får man packa och dricka gula änkan samtidigt?

Hej alla glada (och ni andra med förresten)! Idag avklarade jag sista dagen på jobbet innan semestern som börjar imorgon. I en hel vecka ska jag segla med far och syster (och ett par andra båtar inklusive besättning). Klockan sju imorgon bitti bär det av i bil ner till Skillinge i Skåne där vi ska hoppa ombord. Sedan sätter vi antagligen kurs mot någon dansk ö. Lite söderhavet hoppas jag.

Som ni förstår så kommer det bli lite tunnsått på bloggfronten, men det är ni väl i och för sig ganska vana vid vid det här laget. Men lite mms-bloggande kommer jag bjuda på i alla fall. Och sedan när jag kommer hem lovar jag att redogöra för alla äventyr och visa bilder av lite bättre kvalité.

Igår hade jag en underbart trevlig kväll förresten. Efter jobbet mötte jag upp L och T, vi tog en promenad hem till mig (oss?) och satte oss sedan med vin, take away-mat och O på innergården. Väldigt okomplicerat och avslappnat. Och väldigt trevligt. De där tjejerna borde man träffa oftare.

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Åh Anna, det var ju så mysigt att ses och snacka lite. Vilken fantastiskt lägenhet ni har och vilken trevlig bakgård...hade klarat mig utan det rika "djurlivet" bara...=P

Klart vi ska styra upp o ses oftare. Kanske även Krissy och Tarzan kan slå följe då...

Ha en trevlig semestervecka! Skepp o'hoj! puss

2009-07-18 @ 22:58:55
Postat av: Tove

Ja jag håller med, "djurlivet" hade jag med klarat mig utan ¤kliar mig på benen¤. Ni har inte missat de tjuuusiga bilderna på fejjan va?

2009-07-19 @ 00:20:38
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Tove

åh förresten! Gula änkan hade vi som dryck på vårt bröllop. Yummie!

Så ja, det får man ^^

Ha en underbar semester..,och trilla inte av båten för allt i världen!

2009-07-19 @ 00:21:19
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0