ICA is big brother

På vissa sätt är jag nog ganska vuxen ändå. Jag har t ex ett ICA-kort som jag försöker komma ihåg att använda när jag handlar lunchmat på ICA i NK. Men plötsligt funkade inte kortet, det hände ingenting när jag drog det. Totalt avmagnetiserat. Så jag suckade och har inte använt det sedan dess. Och jag är inte så vuxen att jag på en gång ringde ICA:s kundservice och bad om ett nytt kort. Men när jag kom hem idag så hade jag fått ett sprillans nytt kort. Och i det medföljande brevet stod de att de hade noterat att jag hade problem med kortet...! Så då hade de helt sonika skickat ett nytt och jag slapp ringa det där tråkiga samtalet. Fiffigt va?

Men sen kan man ju vända på steken och fråga sig vilken stenkoll ICA har på sina kunder egentligen. Vad mer noterar de att jag har gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0