Jag älskar Köpenhamn

Hej hurrni. Nu är jag tillbaka i stan. Kom redan i söndags kväll men jag har tyvärr dragit på mig en rejäl förkylning så jag har helt enkelt inte orkat skriva. Dessutom blir man måttligt trött av att jobba efter en semestervecka. Men bättre sent än aldrig, och nu sitter jag ju faktiskt här på min lunch och visar att jag lever. Veckan har varit fantastiskt bra (jag ska visa lite bilder och berätta mer ikväll).

Vet ni vad jag ser fram mot nu när seglingssemestern är över? Jo, fyra dagar i Köpenhamn i mitten av augusti med min pojkvän! Vi har redan bokat flyg och hotell så nu är det bara att luta sig tillbaka och hoppas att de här tre veckorna går fort.
Vi hörs senare. Lovar.

Kommentarer
Postat av: c

svininfluensa?

2009-07-30 @ 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0