Varför blev allt kursivt?

Nu har jag så ont i fötterna att det är löjligt. Har lagt en kudde på soffbordet och de stackars fötterna på den. Jag tror minsann att jag är för gammal för att orka härga runt i en buktik hela dagarna. Och jag är ledig först nästa fredag. Suck. Det hade inte varit helt fel att vara ledig imorgon t ex. Men, men.

Appropå C:s kommentar så har jag högst sannolikt fått svininfluensan. Men jag har lärt mig att det inte är något att gå i taket över eftersom svininfluensan är som vilken influensa som helst (fast en ny typ såklart). Man behöver därför inte oroa sig ett dugg om man inte är gammal och sjuk eller gravid. Så man kan ha hur mycket svininfluensa som helst. Bra va?

Nä, nu ska jag gå och vattna päronens blommor.

Kommentarer
Postat av: c

Men det är ju massa tjugoåringar som oförklarligt blir extra sjuka. Tur att du är 25 nu då, det borde ju va safe.

2009-07-31 @ 00:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0