Helt otroligt

Jag har världens bästa pojkvän. Han är världens häftigaste och duktigaste också. Om ett par timmar kommer han hem från Island där han har varit med i en nordisk rättegångstävling. Halva terminen har han och hans lag kämpat med inlagor och förberedelser och det har verkligen gett utdelning. De fick högsta poäng på båda inlagorna, något som inte har hänt de senaste 30 åren i tävlingens historia. Min pojkvän tog även på sig en mycket framträdande roll under själva förhandlingarna och klarade detta galant. Såklart ska väl tilläggas. Och hans del av laget vann sina deltävlingar med stor marginal. Tyvärr gick de inte vidare till final eftersom klagandesidan av laget förlorade deras semifinal med 0,5 poäng. Mem de kom antagligen trea, vilket är en stor prestation i en sådan här tävling. Och jag är så imponerad.

Tänk att allt han gör går så bra. Allt.

Och jag jobbar lägligt nog minimalt lite den här veckan, så vi ska ha minisemester i regnet!

Kommentarer
Postat av: fia

Framför ett jättestort GRATTIS!!!!!

2009-06-15 @ 15:15:01
Postat av: Lena

När är det dags för dig att prestera nått som du är stolt över?

2009-06-17 @ 16:22:39
Postat av: Anna

Men Lena... bara för att jag är stolt över min pojkvän betyder det inte att jag inte är stolt över saker jag gjort. Det ena utesluter inte det andra. T ex är jag stolt över min fil. kand-examen, att jag vågade flytta till Kairo m.m.

2009-06-17 @ 20:50:09
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Men Lena... bara för att jag är stolt över min pojkvän betyder det inte att jag inte är stolt över saker jag gjort. Det ena utesluter inte det andra. T ex är jag stolt över min fil. kand-examen, att jag vågade flytta till Kairo m.m.

2009-06-17 @ 20:50:11
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: christina bondeson

Bra Anna - stå på dig!

2009-06-18 @ 19:40:22
Postat av: Tove

ja, man får ju faktiskt vara stolt över sin äkta hälft med ^^

PUSS

2009-06-18 @ 23:19:56
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0