Hur som helst

Lena undrade under inlägget "Helt otroligt" när jag skulle göra något själv som jag kan vara stolt över. Jag tror Lena har missuppfattat mig. Bara för att jag höjer min pojkvän till skyarna betyder inte det att jag inte har saker att vara stolt över som jag har presterat. Det ena utesluter inte det andra. Men man måste tydligen vara övertydlig. Därför kan jag berätta att jag t ex är mycket stolt över min fil. kand-examen, jag är stolt över att jag vågade åka till Kairo och hur jag klarade den situationen, jag är stolt över att jag har hög arbetsmoral m.m.

Hur som helst.

Som sagt, bankmöte, lämna in skor hos skomakaren, köpa klänning, åka till Mörby och hämta grejer, hämta ut skorna, lunch i solen med min pojkvän och A, nytt bankmöte, eftermiddagsvila, buss till Vasastan för att få underskrifter av föräldrarna, hem, middag och snart ut. Det var min dag det. Hoppas ni har haft det bra och njutit av solen!

Kommentarer
Postat av: Lena

Av ren nyfikenhet så undrar jag vad du har en examen i? Är det något med reklam eller design?

2009-06-22 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0