Jag ska försöka börja blogga igen

Är det inte lite jobbigt det här med att skapa Facebook-events? Jag tror jag ska sluta med det. Det är visserligen ett utmärkt smidigt sätt att nå ut till många samtidigt men hela O S A-funktionen verkar vara överflödig. För av någon anledning så struntar ca 50 % att svara i alla fall. Jag vet inte om det har med lathet att göra eller om man bara vill hålla alla dörrar öppna utifall en roligare tillställning skulle dyka upp. Hur som helst så blir den funktionen onödig om den inte används. Och så känner man sig lite mobbad.

Förresten. När killen på tunnelbanan tuggar ett tuggummi i exakt samma färg som sin klarblå Lyle & Scott-piké så har det gått lite för långt. Eller?

Och när man som 25-åring släcker lampan kvart i tio för att ögonen går i kors när man läser, då har det väl också gått för långt...?

Och när man grämer sig i flera timmar för att man borde förklarat vägen för ett gäng turister på ett annat, bättre sätt då borde man nog slappna av lite.

Kommentarer
Postat av: Tove

åh älskling, nu känner jag mg träffad! Ska genast gå in o kolla om jag inte har osat på ditt event. FILÅÅÅT!Är jag förlåten?

2009-06-15 @ 22:27:29
Postat av: Anna

Men Tove, dig kan man ju inte bli arg på. Men när ska vi ses? Frukost eller drink snart!

2009-06-17 @ 20:51:53
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0