Och man måste ställa upp för jobbet, eller hur?

Jag råkade precis säga ja till att gå en modevisning för jobbet imorgon kväll. Varför gjorde jag det? Visst det kanske blir kul, men oj så nervöst. För typ hundra år sedan gick jag en modevisning för min syster, men det var som sagt hundra år sedan. Kanske måste ringa C och be om tips. Ja, ja, det blir nog bra och jag vet att de andra mannekängerna är roliga tjejer så det blir nog rätt festligt i alla fall. Och ibland måste man faktiskt göra saker som är långt utanför ens comfort zone...

Nu dusch, sen hem till Kajsa/mamma.


Kommentarer
Postat av: Tove

var var var var? Jag vill se! Du kommer rocka the runway! =)

PUSS

2009-06-23 @ 23:55:02
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0