Solglasögon



Tittar på The Game med Michel Douglas och Sean Penn. Gillar den inte. Behöver nog mer en feel good-film just nu. För visst finns det inget mer ångestframkallande än att sätta sig in i en situation där du har noll kontroll över vad som händer dig? Delta i något du inte vet vad det är och hur du ska få det att upphöra...

Efter lunch gick jag och min pojkvän och mötte E, jag köpte ett par skitfina (ursäkta att jag svor, men det var nödvändigt) solglasögon på NK och efter det fikade vi. Sen firade jag, B och O hans prestation i tävlingen med god middag, vin och en massa svenska jordgubbar. Och nu, som sagt, The Game på tv.

Tror min pojkvän tog med sig bättre väder för idag har jag inte fått en enda regndroppe på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0