Tack för att ni kom igår!

Festen igår var otroligt trevlig, men jag har tyvärr inte en ena bild. Det var ju utmärkt väder så vi började kvällen nere på mammas gård. Drinkar och mingel. Vi var kanske ett 30-tal personer som mest. Vid midnatt gick vi upp i lägenheten och fortsatte festen. Det var lugnt och civiliserat. Någon gång efter två gick de sista gästerna och efter det föjlde lite städning, men inget betungande alls. Antagligen för att M stått och diskat 30 glas innan han gick hem (TACK!).

Efter jobbet idag så gick jag och min pojkvän förbi Vapiano och satte oss sedan och åt middag i gräset i Humlegården. Men nu är vi hemma och slötittar på TV. Skulle kunna gå och lägga mig nu men det känns för pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0