Volvo Ocean Race

Underbar dag, eller hur? Ja, vädret kan man inte klaga på i alla fall. Och jag har faktiskt fått lite uträttat. Först var Kajsa och jag på Systemet och bullade upp inför lördagen, sen lämnade vi en massa kassar kläder, väskor och skor hos Myrorna som jag har rensat ut. Sen gick vi till jobbet för att kolla in vilka kläder jag ska ha på mig på modevisningen och nu är jag hemma för ett kort pit stop innan jag ska möta pappa och titta på Volvo Ocean Race-båtarna. Det kommer bli grymt. Ska försöka ta någon bild så ni får en glimt av de tuffa båtarna. Men dagens roliga slutar inte med det för ikväll ska jag träffa B för after work (???) på Debaser Humlegården. Jag tror det här är en perfekt dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0