Earth Hour

 

Hade ni släckt under Earth Hour i lördags? I min lägenhet var det helt nedsläckt, men det räknas inte för jag var inte hemma. I lördags var det nämligen Hotel Mama som gällde. Men jag bara kunde inte släcka precis alla lampor där när jag och min pojkvän skulle iväg på förfest hos A. Molly var nämligen hemma och det kändes alldeles för grymt att låta hunden vara själv i bäckmörker. Så hallampan fick vara tänd. Men på förfesten togs uppmaningen att släcka alla lampor under en timme på allvar. Hela lägenheten var upplyst med värmeljus och jag önskar att det alltid var så. På alla fester. Ljusen gav ett härligt, nästan lite mystiskt sken och det blev varmt och skönt. Sådant borde man göra oftare, både för miljöns och trivselns skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0