Få det överstökat

Nu har fotografen varit här och jag tror det blev riktigt bra bilder! Skönt att ha det gjort men nu kan man ju se fram mot visningsstress istället... Ja, ja, min mäklare är helt grym så hon kommer lotsa mig genom allt detta. Behöver någon av er tips på en riktigt proffsig mäklare är det bara att höra av er.

Om ungefär en timme ska jag dra iväg för första dagen på nya jobbet. Är fruktansvärt nervös. ALLT är nytt. Ny arbetsplats, nya arbetskamrater, nya rutiner, system och arbetssätt. Och jag vet ju inte riktigt vad som förväntas av mig. Usch, vill bara att den här första perioden ska vara överstökad.


Just i detta nu sitter min pojkvän och skriver en viktig tenta, så wish him luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0