Förtydligande

Jag gör som Alex Schulman. Han var tvungen att förklara vad han tycker om vegetarianer och jag känner mig nödgad att förklara min situation efter en handfull konstiga kommentarer här på bloggen. Så jag tänkte klargöra lite saker.

Jag tjänar mina egna pengar och lever inte av någon annan, varken pojkvän eller föräldrar (men mina föräldrar var ett stort ekonomiskt stöd medan jag pluggade). Jag har två deltidsjobb och ett extrajobb. Med pengarna från dessa jobb betalar jag hyra, räntor, mat och allt annat. Visst shoppar jag, ibland mycket och ibland inget alls (som nu). Efter tre år som student har jag även lärt mig att shoppa smart. Jag passar på när det är utförsäljningar, handlar mycket second hand osv.

Jag skulle aldrig komma på tanken att leva av min kille. Det ingår inte i hans ( visserligen tunga) jobb som min pojkvän att försörja mig. Så nu vill jag inte höra mer tjat om det. Okey?

Kommentarer
Postat av: Tove

bra där hjärtat. folk antar för mycket. I got some juicy gossip. eller ja..så juicy är de kanske inte för dig, men för mig. du fattar när jag berättar..

2009-03-13 @ 22:15:19
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0