Frukostdejt



Vetekatten på Kungsgatan är det perfekta stället att äta frukostbuffé på om man inte vill spendera en massa pengar (vet att t ex Grand Hotells frukostbuddé kostar 260 kronor). För 95 kronor får man té/kaffe en massa god frukostmat som t ex yoghurt/fil med torkad frukt och nötter, bröd, pålägg, frukt, juice, minimuffins, m.m. Jättegott och mysig, gammaldags stämmning. Rekommenderas varmt.

Idag hade jag, L och Tove (och lilla S) frukostdejt där. Vi hade hur mysigt som helst och pladdrade en massa. Väldigt skönt med tanke på att gårdagen var en fruktansvärt jobbig dag (mer om det senare). Det är bra tråkigt att jag, L och Tove vi inte jobbar tillsammans längre. Jag blir lite nostalgisk när jag tänker tillbaka på the good old days...

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Åh, the good old days...saknar vår tid ihop tjejer...fan vad kul vi hade det. Vi får helt enkelt öppna något eget ihop...=) puss på er

2009-03-03 @ 13:12:28
Postat av: Anna

Ja, verkligen, saknar er massor. Vi får som sagt öppna en grym butik ihop!

PUSS

2009-03-03 @ 14:28:33
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: Tovee

ja let's do it! ;)

Men va fan, skulle va kul att hamna i samma företag igen och få jobba tillsammans. med bra lön och schyssta chefer! =)

2009-03-03 @ 22:33:39
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Tovee

ja let's do it! ;)

Men va fan, skulle va kul att hamna i samma företag igen och få jobba tillsammans. med bra lön och schyssta chefer! =)

2009-03-03 @ 22:33:40
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0