God morgon

Har ni sovit gott? Det har inte jag, är så nervös för lägenhetsförsäljningen. Igår var första visningen och det var mindre folk där än jag hade hoppats. Så nu är jag rädd att jag ska få mindre för lägenheten än vad jag räknat med. Men, men. Det är ju visning ikväll igen, så vi får se hur det går då.

Snart ska jag springa iväg hem till mamma igen för att inte stöka till och smutsa ner här i lägenheten. Men vet ni vad? Jag använder mitt mobila bredband i skrivande stund! Fruktansvärt coolt må jag säga. Så jag tar med mig laptopen till mamma och ska blogga som en dåre idag. Ses senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bjuder 500 000.

take it or keep being bitter

2009-03-30 @ 10:47:09
Postat av: Anna

I så fall är jag gärna bitter.

2009-03-30 @ 10:54:33
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: tintin

"En rosa tös som gillar dans och sång

det mesta lär du dig på en gång

först var du Harpalt sen blev du Knapp

med storgrabbarna springer du gärna ikapp"



Ganska fint rim måste jag säga! Fast framförallt e det ju sjukt att jag kan det utantill fortfarande, 18 år senare..



Spännande med lgh! Jag vet hur du känner, när jag sålde min i Solna var jag toknervös inför visningarna. Håll oss uppdaterade!



Kram kram

2009-03-30 @ 11:21:47
Postat av: Anna

He he, tycker ändå att våra rim stämmer in ganska bra fortfarande!



Ja, herrejesus vad nervös jag är! Helt knäppt faktiskt.

kram kram

2009-03-31 @ 13:49:40
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0