Ibland är jag vuxen



Blev jätteförvånad när jag såg att det snöade när jag vaknade. Det har varit så mycket varmare de senaste dagarna så jag var inte beredd alls. Nog om vädret. Idag gick jag och O upp tidigt och åkte till Whyreds utförsäljning i Sverigehuset. Vi var där vid nio-tiden och trots att det redan varit öppet i två timmar vid det laget så fanns det mycket kläder kvar. Men idag var jag duktig. Hittade inget jag kände att jag verkligen måste ha och det var inte heller hysteriskt billigt. Så jag förträngde mitt shoppingsug (vilket var mycket starkt) och gick därifrån utan ett enda plagg. Bra jobbat för att vara jag och utförsäljning. Jag vill hellre ha råd att flytta än försöka trycka in ett nytt plagg i garderoben. Vuxet va?



Sa jag förresten att jag träffade SL på Whyredutförsäljningen? Det gjorde jag i alla fall och det var lika kul som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0