Jag gör slut



Nej. Förlåt, men jag vet inte om jag kommer kolla på Melodifestivalen nästa år. Jag skäms. Det vinnande bidraget kan vara det värsta jag hört på länge. Kanske någonsin. Hur ska jag kunna stå för min nationalitet efter att denna operapop (som förövrigt är två genrer som fungerar utmärkt var för sig) framförts i Moskva? Landsflykt nästa.

Jag måste göra slut med Melodifestivalen. Jag ger och ger men blir bara sårad och besviken hela tiden. Nu får det vara nog. Jag gör slut. För min egen skull. Detta är självdestruktivt. Jag får helt enkelt klara mig utan Melodifestivalen i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Tove

jag vet!!! jag höll på agnes..eller måns, eller emd..eller alcazar. alla de hade funkat. hellre än henne, men hon är ju iof bättre än ugglan.

2009-03-14 @ 23:38:34
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: c

rätt låt vann!

vi kommer vinna allt!

2009-03-15 @ 20:37:51
Postat av: martin

ja, hallå, det kunde fan inte blivit en bättre vinnare!!

2009-03-16 @ 12:30:33
Postat av: Anna

Usch, svenska folket var helt ute och cyklade.

2009-03-16 @ 20:27:46
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0