Jag sa ju det

Tänk vad lite pengar kan göra för humöret! Fick ett bud på 1 310 000 kronor så nu är jag glad, glag, glad. Situationen känns genast ljus igen. Ska nog fira genom att behålla shortsen jag köpte i lördags. Och inom en snar framtid vill jag fira med familjen (man ska ta tillvara på alla anledningar som ges att fira). Det enda som känns lite tråkigt är att jag inte har min älskade pojkvän här, vill dela mitt goda humör med honom. Vill göra stora planer inför det kommande lägenhetsköpet med honom! Surfa runt på Hemnet och möblera och så. Jag vet, jag vet, jag har redan för stora förväntningar. Jag sa ju att jag är bra på sådant.

Kommentarer
Postat av: Tove

men det är kul att surfa runt på hemnet. Inspiration! Och möblera måste du ju göra oavsett lägenhet eller hur? ;)

Jag tycker de är kul att du firar genom att behålla ett par redan köpta shorts. och nu när jag nämner dem, får jag se en liten bild på dem med? =D

2009-03-31 @ 22:27:33
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0