Låt den rätte komma in

Tredje dagen på jobbet och det börjar kännas riktigt bra faktiskt. Men det är väldigt synd att det inte är en heltidstjänst. Jag behöver heltid. Jag behöver pengarna och sysselsättningen.

Just det, gårdagskvällen. Det var jättetrevligt, mycket folk och god stämmning. Glömde helt att fotografera. Hoppas min 25-årsfest blir lika lyckad. Fast jag skulle också vilja ha festen med någon annan som fyller år. Men vem skulle det vara? Ingen av mina närmare vänner fyller år ungefär när jag gör det (hjälp, hoppas jag inte glömt någon nu som blir sårad...). Dessutom är det synd att många brukar vara bortresta när jag fyller år. Så vi får se, kanske fest, kanske inte.



Nu har jag och min pojkvän precis sett klart filmen Låt den rätte komma in. Svensk film när den är som bäst (och läskigast).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0