Matchat godis

Idag kommer Klara och Benjamin på middag. Det ska bli kul. Och mysigt. Och trevligt. Till denna tillställning har jag handlat en massa mat och vin. Men innan jag gick iväg till affären så var en stylingkonsult och tittade på min pojkväns lägenhet. Hon var här för att ge tips om saker att åtgärda i lägenheten inför fotografering och visning. Det var ganska intressant faktiskt. Hon kom med många bra synpunkter, t ex så skulle det inte skada med krukväxter och mattor. Det håller jag med om. Sen kom hon även med en del underligare åsikter, som t ex att ha godis i en skål på soffbordet som ska ta upp färgerna i tavlan över soffan och soffkuddarna.

Någon måtta får det ändå vara tycker jag.

Kommentarer
Postat av: fia

Helt uppenbart är hon övertygad om betydelsen av home styling ;)

2009-03-06 @ 16:58:29
Postat av: Anna

yes box!

2009-03-07 @ 13:30:03
URL: http://allteanna.blogg.se/
Postat av: Mattias

Sa hon något om ett tv-bord?

2009-03-07 @ 20:10:26
Postat av: Anna

he he, nä men hon tyckte att TV skulle bort. Bristen på tv-bord kanske var anledningen...

2009-03-08 @ 10:09:56
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0