Senaste budet

Har fortfarande nerverna på helspänn. Senaste budet är 1 210 000 kronor, men imorgon bitti ska mäklaren visa lägenheten igen för en ny spekulant. Så man kan hoppas att det ger budgivningen en ny skjuts. Håll tummarna. Känns konstigt att bli så här nervös för pengar och om det bara handlade om vad jag skulle få i fickan hade det inte spelat någon större roll. Men nu handlar det om vad jag och min pojkvän kan köpa för bostad. Ju större vinst desto närmare drömlägenheten kommer vi. Så, snälla, håll tummarna. Håll hårt.

Kommentarer
Postat av: Tove

ååå Anna min Anna jag håller tummarna så de blir sådär kalla och nästan blå för er skull. :D

TÄnk på mig imorgon! Hälsa Therese med en kram från mig. Jag vågar inte åka pendeln med Sienna än med alla bakterier. hon är ju inte 100% frisk än och inte jag heller. :(

Puss

2009-03-31 @ 22:26:04
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0