Snorgrönt



Idag gjorde jag misstaget att boka in IKEA med mamma. IKEA! En lördag! Vad tänkte jag egentligen?! Nåja, gjort är gjort och nu är det över. För egen del köpte jag en bänkskiva i ek till mitt kök, en toaborste och beställde en ny spishäll (använder för tillfället kokplattor från 70-talet eftersom min spis är sönder). I övrigt handlade jag en massa saker till min pojkväns lägenhet, hade en hel lista att bocka av. Det skulle köpas soffkuddar, pläd, kuddar att ha på sängen, halllampa, dörrmatta, badrumsmatta, krukväxter och krukor. Lättare sagt än gjort kan jag säga, för inte vet jag vilken hallampa han helst vill ha, eller vilken färg på soffkuddarna han föredrar. Vilket dilemma. Hoppas han gillar rosa och snorgrönt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0