Toppenfin 1:a



Oj, vad konstigt det känns att se sin lägenhet i tidningen. My fifteen minutes of fame liksom. Om ni tycker att jag bloggat dåligt (vilket är sant) så har det att göra med detta. Det är tusen små saker att göra inför visningen på söndag. Jag är minst sagt stressad. Som tur var har jag en snäll mamma och pojkvän som ska hjälpa mig, och det kan jag behöva som ska jobba både lördag och söndag.


Och vad tusan hände med vädret? Jag trodde våren var på väg, men icke.

Ikväll bjöd B på middag. Väldigt trevligt. Jag älskar mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Tove

ååå diin lägenhet är superfin! men var ska ni flytta nu?

2009-03-28 @ 12:24:45
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, liten men naggande god.

Vi har inte hittat någon lägenhet ännu, men vi ska på visning ikväll..

kram

2009-03-30 @ 11:17:53
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0