Update

Okey, nu äntligen ska jag berätta lite om dagen och gårdagen. Igår fyllde min pappa som sagt år. Ganska många år. Vi firade med middag och presenter. Av mig fick han en Whyred-tröja som till min stora lättnad passade utmärkt. Av min syster sick han otroligt fina kuddöverdrag till kuddarna i soffan som verkligen lyfte rummet. Så jag tror och hoppas att han är nöjd och glad.

Appropå ingenting fick jag förresten valfri topp från chefens nya egna märke igår. Ytterst storsint för att vara honom och med tanke på att jag ska sluta. Som sagt, appropå ingenting.


Dagens gärning.

Det är väl vad som kan sägas om gårdagen. Nej, det är inte sant. Det som tog upp min all min tankeverksamhet var DRÖMLÄGENHETEN. Visningen i helgen gjorde att vi hetsade på banken för att få lånelöfte m.m. Och igår morse la jag ett bud som var flera hundra tusen över utgångsbudet. Jag trodde vi hade en ärlig chans att få lägenheten. Men nu är det vinnande budet 850 000 kronor över utgångspriset. Så det var tyvärr bra att ge upp. Men det grämer mig fortfarande för det var verkligen MIN lägenhet. Den var perfekt i mina ögon. Ja ja.

Idag var jag några timmar på mitt nya jobb och det känns faktiskt riktigt bra! I och för sig kanske det hade något att göra med en viss perfekt kjol med personalrabatt. Men jag ser verkligen fram mot första arbetspasset på fredag.

Sen hem, lunch och I, fika. I du vet att jag gillar dig massor va?

Efter det tog jag tunnelbanan till universitetet för möte och nu är jag hemma igen.

Så där, nu är ni uppdaterade. Bättre bloggande imorgon, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Tove

"I och för sig kanske det hade något att göra med en viss perfekt kjol med personalrabatt" hahaa, sötis.

Och du! Är tröjorna fina? Säljer de? Jag kräver en bild! =)

2009-03-18 @ 23:08:17
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack. hon e en riktig liten bebis

2009-03-19 @ 09:28:49
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: Lindsay

Hej snäckan! Kul att du verkar så pepp inför det nya jobbet!Själv har jag jobbat sjukt långa dgr ute i Sickla och ikväll öppnar vi.=) Jag har världens bästa butikschef. Hon är så bra!!! Om du har tid och ork ikväll så kom förbi.

puss

2009-03-19 @ 10:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0