Pappa har inte börjat sticka

Ledig, men aktiverad. Först promenad till mammas jobb för att skriva ut dokument till min pojkvän, sen värma lunch åt oss och sen iväg för att köpa garn till pappa. Det krävdes två garnaffärer för att hitta rätt nyans, så jag känner mig som en rätt snäll dotter, och nej, pappa har inte börjat sticka. Han ska laga en matta. För er som inte känner min pappa kan jag berätta att han är en riktig fixare, är något trasigt eller behöver åtgärdas av annan anledning så gör han det. På en gång. Denna egenskap har även genererat en massa kunskap om hur man fixar saker, så det är bara att ringa pappa om man undrar. En mycket bra egenskap tycker jag.



Nu blir det Svenskt Tenn med min pojkvän och sen raka vägen hem till T. Där blir det tjejmiddag, vin och information om hudvårdsprodukter. Kul va?

Kommentarer
Postat av: Ett varningens finger

Hmm "information" om hudvårdsproduker. Låter som ett sånt där party typ smink-, tupperware-, dildo- osv. Man bjuds dit i tron om att det är något trevligt, käkar gurkstavar och dipp, sen helt plötsligt ska man köpa en massa, och får dåligt samvete om man inte gör det. Be aware...

2009-03-09 @ 19:06:13
Postat av: Anna

Tack för varningen, men jag gick i fällan såklart. Fast jag är nog rätt nöjd i alla fall.

2009-03-13 @ 12:45:59
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0