Våffeldagen

Idag (eller igår om man ska vara petig) var en hektisk dag. En massa skulle uträttas (allt mer eller mindre flyttrelaterat) innan klockan ett då jag började jobba. Det blev dessutom en ångestdag på jobbet då ryktet gick att högsta chefen skulle komma och inspektera. Skönt att jag har så trevliga kollegor som gör att dagen känns uthärdlig trots detta. Efter jobbet sprang jag bokstavligt talat till Centralen för att hinna med halv åtta-tåget till Uppsala. Sen gräddades det våfflor som åts framför Sopranos, bra kombo eller hur?


Det börjar arta sig.



Nu är jag trött, trött, trött och ska nog gå och lägga mig. Imorgon väntar affärstest (?) och ommålning av stolar. Ska nog försöka lura ut pojkvännen på en promenad också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0