Bara bra

Hej alla glada (och ni andra med för den delen)! Idag är jag på bra humör. Antagligen för att jag gjort vad jag borde (sökt jobb), istället för att bra skjuta upp det hela tiden. Bra va?! Tur att jag har B som vittne så jag inte kan komma undan att söka mindre än tre jobb i veckan. Jag sitter här och känner mig extremt nöjd med mig själv i alla fall (och det händer inte så ofta). Nu ska jag gå ut. Har ingen direkt plan, men kanske åker jag förbi pappas jobb. Han har varit bortrest i en vecka (Cypern och Örebro fick ett varsitt besök) så nu vill jag krama lite på honom. Sent ikväll kommer min pojkvän till Stockholm och det är också bra. En bra dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0