Frågetecken

Med ena benet ständigt framför det andra så hann jag med allt jag skulle göra idag och sitter nu på tåget till Uppsala. Dagen började som sagt med en vända ut till Mörby för att flytta ihop alla mina saker till ett rum. Så där kutade jag fram och tillbaka mellan rummen i ett par timmar. Sen åkte jag tillbaka hem och packade väskan och åt lunch. Sedan tog jag t-banan ut till Skärholmen för att jobba. Och nu sitter jag här. Förvånansvärt pigg faktiskt.

Imorgon är jag ledigt. Då ska jag blogga. Och kanske bada lite. Och söka ett jobb. Det om imorgon, men det återstår ju fortfarande vissa frågetecken rörande kvällens fortsatta aktiviteter. Frågor som "Hur stor är chansen att jag får med mig min pojkvän ut på en promenad?" , "Ska jag föreslå Sopranos?"  och "Vad hände med Lena Endre-presenten?" snurrar i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0