Frukost och klänningar

När klockan ringde imorse trodde jag att jag skulle dö, jag var alldeles för trött för att stiga upp. Men det var ju en mysig frukost på Vetekatten med L och K som väntade och när jag kom på det så fullkomligt flög jag ur sängen. Vi hade hur trevligt som helst och när K skulle till jobbet så gick jag och L till Coast på NK för att prova klänningar. Eller det var mest L som provade, hon måste ju ha en ståndsmässig blåsa på sin 30 (nej förlåt...) 20-årsfest. Problemet var bara att hon var hur snygg och vacker som helst i nästan alla klänningar. Stort dilemma. Roligt var det i alla fall.

Efter minst en timme på Coast åkte jag vidare till Mörby för att hämta lite saker. Och nu ligger jag hemma igen, men inte länge till för jag börjar jobba klockan två i Skärholmen. Så vi hörs senare.          

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Åh hjärtat, du var så tålmodig så! Men ,vilka fantastiska klänningar Anna!!! Vet inte vilken/vilka jag ska välja...det bara snurrar i huvudet på mig. Vill ha alla jue...var är min miljonär när man behöver honom, tyckte allt att den gamle amerikanen kunde köpt en åt mig...=P puss min sol.

2009-05-07 @ 13:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0