Ingen mobil

Nu är jag hemkommen. Dagen började med att bära massa vin (till imorgon) sedan en snabb vända till jobbet och sist men inte minst blev jag bjuden på en underbart god lunch i solen av min sambo (tack B!). Jag borde tagit en bild eller två för Kungsträdgården var vacker och kryllade av soldyrkande människor.

Efter lunchen gick vi förbi mobilaffären för att ta reda på om mobilen (som skulle komma idag) hade kommit. Det hade den inte och nu är det nya bud. Så tidigast på onsdag får jag min nya mobil. Det kunde man ju anat. Med risk för att trampa på tår så känns det typiskt för den branchen, man lovar vad som helst bara för att sälja. Ja, ja, jag väntade mig inte mycket annat.

Nu funderar jag på att slå på stort och laga middag till min pojkvän. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Tänker fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0