Jag fick den efterlängtade kronärtskockan

Ursäkta att det blir så lite bloggande, men det finns faktiskt inte så mycket att skriva. Direkt efter jobbet igår gick jag och min pojkvän hem till hans mamma och åt valborgsmiddag. Härligt vårig mat blev det, men framförallt -det blev färsk kronärtskocka till förrät! Det var pilligt och hur gott som helst, så det ska jag försöka mig på själv snart.

Nu ska jag iväg till jobbet, sen får vi se vad jag hittar på ikväll. Det hetaste stalltipset är att jag däckar i soffan.

Kommentarer
Postat av: EvaEmma

En grej som jag har funderat på: Heter det "kronärt-skocka" eller kronärts-kocka"?

Det stör min nattsömn, tacksam för hjälp.

Kram EvaEmma

2009-05-05 @ 13:06:49
URL: http://evaemma.se
Postat av: Anna

Har också funderat mycket på det där... Jag tror att det är det första alternativet men jag ska försöka kolla upp det och återkomma med ett korrekt svar.

kram kram

2009-05-06 @ 09:03:30
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0