Lördag

Dåligt bloggande idag (eller igår för att vara korrekt). Men ni vet ju vad jag har gjort. för det skrev jag ju igår. Men vad tusan, jag upprepar mig gärna. Så. Jag steg upp sju och åkte och jobbade till kvart över två. Sedan mötte jag min pojkvän och vi promenerade hem till min mamma. Sedan fika med mammorna och efter det gick vi i samlad trupp och tittade på lägenheten. Den var (om möjligt) finare än jag kom ihåg. Helt jäkla perfekt. Blev lite speedad av hela upplevelsen av vårt framtida hem. Efter denna privata visning av världens bästa lägenhet gick vi (minus B) tillbaka till mamma och åt middag. Sedan gick jag, mamma, pojkvän och syster till M:s 25-årsfest. Jättetrevlig var det där. Precis lagom på slla sätt och vis. Nu ska jag SOVA. Yes box.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0