Så var det

Trevlig kväll igår, men det blev ganska tidigt för min del (inte helt oväntat). Ska ju jobba idag och orkar inte vara sliten då. Förlåt förresten för bristen på bloggande, gårdagen gick i ett. Den började med att jag och min pojkvän åt en lång frukost med hans mamma som precis kom hem från Oslo, Men sen fick jag det där samtalet som jag avskyr, nämligen när de ringer från mitt jobb och undrar var jag är. Än en gång hade de ändrat schemat utan att informera min så jag blev en halvtimme sen. Det kändes fruktansvärt jobbigt. Jag är ALDRIG sen till jobbet. Aldrig. Men det är ju inte så lätt att komma i tid då man tror att man börjar en timme senare. Ja, ja, sen jobbade jag i alla fall till stängning, duschade, åt middag med mina sambos och promenerade sedan till festen med min pojkvän. Sen när jag kom hem vid ett-tiden så försökte jag faktiskt beklaga mig lite på bloggen, men då den var inte samarbetsvillig. Lika bra det kanske. Man ska nog inte blogga när man är ledsen och har druckit några glas vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0