Tisdag

Och idag har jag jobbat i Skärholmen. Förresten blir det ingen trettondagarsvecka för mig, jag slipper jobba på fredag. Tänkte att jag skulle skriva det i förväg så att inte någon stackars KTH:are blir upprörd. Så hinner det sjunka in lite till på fredag. Jag hoppas det är okey att jag får en dag ledig trots att jag bara har jobbat nio dagar i sträck? Är vi överens? Men det blir väl ramaskri från din sida eftersom jag planerar att ha det helt fantstiskt härligt. Det brukar ju uppröra dig. Nåväl.

Kommentarer
Postat av: fia

Härligt! Ha det jättebra!

2009-05-05 @ 19:58:07
Postat av: Anna

Tack, det ska jag!

2009-05-06 @ 09:04:24
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0