Underbart

Jag har haft en helt underbar dag idag. Så underbar att jag varken har haft tid eller lust att blogga, eller fota för den delen. Förlåt. Bloggen gynnas inte av dagar som denna. Vad var det som var så underbart kanske ni undrar? Jo, det ska jag berätta nu. Dagen började med en mysig frukost på Vetekatten med L. Jag gillar faktumet att dessa frukostar har blivit lite av en tradition, det är nämligen ett furstligt sätt att börja dagen. Mätta och belåtna gick jag och L för att hälsa på K på jobbet. Efter den korta visiten gick jag hem och bytte skor (ledig dag=högklackat) och hämtade min pojkvän. Vi åkte till Mariatorget för att titta efter en födelsedagspresent till honom och hittade en jättesnygg portfölj. Den blev det men dessvärre var den trasig så vi åkte direkt till NK för att lämna in den hos skomakaren där (som förövrigt är oväntat bra). Sen tog vi tunnelbanan tillbaka till söder, köpte lunch och satte oss i favoritparken och myste. På vägen hem gick vi  förbi Herr Judit där vi hittade en väldigt fin vit herrbetjänt som ska få bo i vår lägenhet. Sen åkte vi alltså hem och drack te respektive kaffe på balkongen. Det är så himla lyxigt att bo (även om det är tillfälligt) i en lägenhet med balkong nu när det är så fint väder.

Nu har vi precis ätit middag och ska slappa lite i soffan innan konserten ikväll. Underbart eller hur? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0