Lysande



Dagen började med en lång frukost och mobilshoppande. Som vanligt blev inte allt som man tänkt sig och mobilen jag bestämde mig för fanns (såklart) inte i butiken. Men nu är den beställd och jag får den förhoppningsvis på måndag. Och med tankte på att jag har haft intentionen att skaffa ny mobil i över ett år nu så är väntetiden ingenting att gnälla över. Allt är relativt som ni vet.

Efter hjälp med mobilshoppande bjöd jag min pojkvän på en fika och sen bar det av till jobbet. Sen jobb, jobb, middag och nu mörk chocklad med smak av chili och granatäpple. Denna smak är förvånande och helt, helt... underbar. Och till chokladen ser vi The 90´s -ett försvarstal med Henrik Schyffert live från Cirkus. Lysande.

Kommentarer
Postat av: fia

Gissa vem som var o såg på tre-föreställningen! Han var minst lika bra då. Utrymme gives för lite avundsjuka....

2009-05-23 @ 23:39:00
Postat av: Anna

Mä, va tusan mamma! jag vill också!

2009-05-24 @ 20:33:51
URL: http://allteanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0