Babylon

1474ec1a2ee7c0a800eb5963b2e456dd.png
Babylon med mobilkamera...


 Vi började på Babylon A, C och jag. Sen kom M och senare N och L. För er som inte fattar vilka det är så förstår jag att det är skittrist att jag bara skriver intialer och inte hela namn. Jag förstår det, men det är långt ifrån självklart att de vill ha sitt namn i en blogg. Därför. Tillbaka till gårdagen. Efter ett tag bestämde vi oss för att testa Högkvarteret, utan lycka. Så vi tänkte Snottys, utan lycka. Vi tänkte Berlin, utan lycka. Tillslut hamnade vi på Pet Sounds Bar. Det var trångt, varmt och musik så hög att det inte gick att prata. Då blev jag en kärring och gick hem. Fast först förbi Babylon eftersom jag hade gjort en ofrivillig springnota där....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0