Extra allt



Kan ni tänka er, idag har jag varit på Acne, Whyred, Zara, Stefanel, NK, Massimo Dutti, H&M, Oasis, Solo m fl. och jag har inte köpt någonting. Ingenting. Kan ni tänka er? Inte jag. Men den som behövde shoppa var mamma och det gjorde hon också. Hon gick loss rejält på Stefanel vilket resulterade i en snygg svart kappa och den dyraste och snyggaste halsduken någonsin. Men de tre Ittala-ljuslyktorna som ni ser på bilden kunde jag inte motstå. Efter timmar på stan gick jag hem och fikade med M. Vi drack varm choklad (vad annars?) och snackade skit. Det var härligt.

Nu har jag precis badat, är sköntrött (Kajsa du vet vad jag menar), och väntar på att middagen ska bli klar. Min pojkvän agerar kock i köket och jag är mycket nöjd. Jag sa ju att den här helgen skulle bli extra bra.

Kommentarer
Postat av: fia

Jag hade aldrig klarat det utan dig. Ovärderligt!

2009-11-07 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0