Far

Igår möttes jag av en bild i DN på pappa och idag är det Fars dag. Mycket pappa. Och dagen har spenderats med far. Först ett par timmar på båten och sen med förberedelser inför och sedan Fars dag-middag. Det blev köttbullar och potatismos och Hovmästardessert till efterrätt, enligt faderskapets önskemål. Bra önskemål tycker jag.



Eftersom bloggen har blivit lidande det senaste dygnet så jag passa på att berätta vad som har hänt. Eller hänt och hänt, det har väl inte hänt något speciellt. Gårdagskvällen spenderades på Allmänna Galleriet med min pojkvän, A, L och T. Mycket trevligt, men imorse kände jag att det blev ett par drinkar för mycket. Tur att jag inte hade ett jobb att gå till imorse (bara en båt...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0