Fashion



Såg ni SVT:s nya program Fashion i måndags? Det gjorde jag, i alla fall med ett öra och ett öga (mamma satt nämligen brevid i soffan och berättade om sin Londonvistelse så stärst uppmärksamhet var på henne). Seriösa modeprogram behövs verkligen, precis som det behövs program om litteratur, kultur och konst. Sen är det ju en annan femma att jag inte är så förtjust i Karin Winter som leder programmet. Ni som läste gruppintervjun i Bon med bland annat henne förstår säkert. Dessutom finner jag det lite påfrestande att hon stöndigt försöker le samtidigt som hon pratar. Men jag är glad att ett program som Fashion finns, jag kommer sitta bänkad på måndag klockan 21.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0