Febersvammel

Det är inte kul att jobba när man är febrig, eller hur? Det suger för att vara helt ärlig. Men jag är alldeles för ny på jobbet för att sjukskriva mig trots att jag kan stå på benen. Nej, det är bara att gilla läget och hoppas att det känns bättre imorgon.



Jag längar hem. Jag längar efter nästa avsnitt av The Forsyte Saga och att bli ompysslad av min pojkvän. Att sitta i soffan (som jag klagade över hela helgen) känns plötsligt inte helt fel. Soffan, en gigantisk lyxsallad och Forsyte Sagan, så vill jag spendera min kväll.

Babblar jag mycket om Forsyte Sagan? Det är bara för att det kan vara den bästa serien på länge. Koncentrerad spänning är vad det är.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0